Hola famílies de la classe del mar i del desert. Els microambients d’aquesta setmana hem treballat els colors de l’hivern de diferents maneres amb gots de plàstic, pintura, arròs…I com element SORPRESA a la caixa on han fet els transvasaments amb diferents materials ( caixes metàl.liques, tubs …) hem posat la pell seca de la taronja a trossets com olor característica d'una fruita de l’hivern.
❄Microambient
de lectoescriptura:
troba paraules de l’hivern amagades en una safata d’arrròs tenyit de color blanc, gris i lila. Cada vegada ho fan millor.
❄Microambient
de matemàtiques: construir amb gots de plàstic, de manera lliure, amb la consigna respectem la
creació del company/a. Ens ha sorprès per dos coses ens han
fet
cas, han fet unes construccions molt xules i ho han fet de forma
cooperativa, entre ells/es s’ajudaven.
❄Microambient
fent servir el material matemàtic el geoplà: aquest
material dóna peu a fer creacions lliures i també intentar fer creacions a partir d'un model floc de neu, les lletres. Hi ha alguns que han descobert que si giraven el geolpà podien fer com una baldufa!
❄Microambient
d’atelier: creació
lliure amb els colors de l’hivern sobre paper gran d’embalar color blanc. Amb idea de fer un quadre per cada nen/a com creació feta
per tota la classe.
❄Microambient
sensorial: fan
neu amb el farcit dels bolquers i glaçons de gel per experimentar
amb la seva textura i fer creacions lliures. Aquest també els agradat per la
textura i pel gel.
❄Microambient de transvassaments: en una caixa gran hem posat els trossets de taronja i mandarina seca que molts van portar de casa, tubs de diferents mides i gruixos, caixetes de diferents materials. A mida que han anat passant les sessions han anat descobrint que es podia fer amb els tubs. Creativitat en tota la seva expressió: han descobert com convertir els tubs en trompetes, mànegues de pols de taronja, etc.
❄Mini-món de l’hivern: com encara estem a l'hivern, continuem amb la proposta del mini-món.
No hay comentarios:
Publicar un comentario